niedziela, 13 stycznia 2013

Epoka lodowcowa

              Zdjęcia pochodzą z lutego 2011 roku, kiedy wody Zatoki Gdańskiej zostały skute lodem. Wzbudziło to wielkie zaintersowanie, chociaż niektóre źródła podają, że w przeszłości zdarzało się po lodzie i do Danii czy Szwecji przechodzić. Ale to dawne doniesienia i mało prawdopodobne, za to na Hel podobno dotrzeć można.
              Autorem zdjęć jest mój mąż, który na moją prośbę fotki wykonał i przekazał mi w prezencie:) Miejsce, gdzie zostały zrobione to oczywiście Sopot.
 




























 

4 komentarze:

  1. Anita Twój prezent - prezentuje się bardzo ciekawie.
    Wyrazy uznania dla fotografa :)
    Zdjęcie 7 i 8 wygląda prawie jak wnętrze jaskini krasowej z efektownie wyglądającymi naciekami stalaktytów i stalagmitów.
    Fajnie fotograf :) to przyuważył.
    Pozdrowionka :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia są super, fotograf się spisał. Widowisko było niesamowite!!!

      Usuń
    2. Świetne zdjęcia Panie Adamie :)
      Pozdrawiamy:)

      Usuń
  2. Super zdjęcia :D
    Ostatnio nie mogę wejść na bloga o Izerku, mam napisane, gdy tam wchodzę, że trzeba mieć zaproszenie... Mogę o nie poprosić? :D Bardzo podobały mi się notki o Izerku i chciałbym je nadal czytać :) Mój mail:
    goldenka0@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń