sobota, 29 grudnia 2012

Zimowy Grudziadz

Zmienna pogoda, czasem słońce, czasem śnieg. Oto fragment Grudziadza, zimowy:)






 


 



 
 



 



 
 
 
 




 



 
 
 
 
 
Tego typu zdjęcia są wizytówką miasta.
 
 

 

 
Kiedyś Grudziadz był jedynym miastem, które nie było wojewódzkim, a miało tramwaje.
Te są zabytkiem w każdym tego słowa znaczeniu.
 
 
Jest w mieście teatr, ale czy działa prężnie?
 

To moja podstawówka, obchodziła 50-lecie, o czym niestety nie wiedziałam:(
 

Takie sklepy były w pewnym czasie popularne. Ten jest tu od wieków.
Pamiętam, że po pochodzie 1-majowym była tu najlepsza, bo jedyna oranżada i lody:)


A ta wywieszka mnie zadziwiła, chciaż może to miejscowy szyfr:)
Intrygująca jest ta dorzutka:)








6 komentarzy:

  1. Czyli miałaś sentymentalną podróż po miejscach z dzieciństwa :-) a ja wycieczkę wirtualną po znanym mi jedynie z literatury mieście :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grudziadz ma swoją historię, ma zabytki, obiekty i miejsca interesujące, ciekawe położenie. Ja mieszkałam tu od 12-tego roku życia i nie czuję się szczególnie związana z tym miastem.
      Jedno jest zadziwiające - tu rzadko korzystam z auta, chociaż pokonuję podobne odległości jak w Gdańsku, wszędzie wydaje mi się blisko.
      Jednak w czasie ostatnich pobytów w miescie do granic możliwości wkurza mnie brud i brak śmietników. Uważam, że miasto jest brudne:(

      Usuń
  2. Nigdy nie byłam, ale po zdjęciach widzę, że chyba muszę się kiedyś wybrać...
    Przy okazji pochwalę się, że ostatnio odwiedziłam góry Izerskie i muszę przyznać, że było przepięknie :)
    Nie wiem dlaczego, ale kiedy próbuję zajrzeć na Izerkowego bloga wyświetla mi się taka wiadomość:
    "Ten blog jest otwarty tylko dla zaproszonych czytelników
    Wygląda na to, że nikt nie zaprosił Cię do czytania tego bloga."
    Tęsknię za waszym blogiem i Izerkiem, może to jakiś błąd, dlatego chciałam wyjaśnić ;(
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Już odebrałam zaproszenie, dziękuję bardzo, jestem uzależniona od wpisów o Izerku :)

      Usuń