piątek, 14 lutego 2014

Między Gubałówką a Butorowym Wierchem cz.3
















2 komentarze:

  1. Kupiłaś ten "ekstra domek' co jest na trzecim zdjęciu?
    Nie mogę się Anitko napatrzeć na te góry, piękna zima!
    U Nas wiosna, pogoda zwariowała.
    Rano ptaki śpiewają, przebijają się przebiśniegi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kupiłam, ale gdybym była w posiadaniu odpowiednich funduszy, to kto wie:)
      Czekałam na tę zimę i sprawiła mi ogromną frajdę. Naprawdę piałam z zachwytu i starałam się nacieszyć ile tylko było mi dane przez tak krótki czas pobytu. Warto było gnać przez cała Polskę, aby zobaczyć takie widoki!!!
      U nas znikają resztki śniegu, w nocy mróz, w ciągu dnia wiosna. Izerek rano ślizga się na chodnikach, a w południe kąpie w morzu. Ot, życie wagarowicza:)

      Usuń