piątek, 26 października 2012

Mgliste podrygi jesieni

                Wczoraj wieczorem lało jak z cebra. Dzisiejszy ranek przywitał nas drobniutkim gradem. Teraz wieje jak w ... ale świeci słonko.
                Gdy wróciłam wczoraj ze spaceru z Izerkiem, przygotowałam tego posta, ponieważ do deszczowych chwil świetnie pasował. Dzisiejsze słonko nieco zbiło mnie z tropu, ale pomyślałam, że te mgły na fotkach to tak zapobiegawczo, aby nie powracały, by te słoneczne chwile trwały całą jesień.
 
Trójmiejski Park Krajobrazowy w mglistej odsłonie:)
 






















7 komentarzy:

  1. Bemalg,
    ja też zaniemówiłam z wrażenia xD

    Serdeczne pozdrowionka dla Wszystkich Klubowiczów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i proszę!
      Nie dosc, zę mam na sumieniu jakies nawrócenia:) to jeszcze przyczyniłam sie do tego, ze dwie osoby mowę straciły:(
      Całe szczęście, że pisać mogą, to jeszcze z nami poplotkują, bo wzrok póki co niezły i rączki sprawne:)
      Pozdrówka:)

      Usuń
  2. Zaniemówiłam i pogubiłam się w tej mgle, a potem na dodatek z wrażenia wpadłam w czarci krąg :)
    Anita na zdjęciu 10 i 11 dało Ci się sfotografować tak zwany grzybowy czarci krąg, nazywany inaczej" pierścieniem czarownic " To magiczne miejsce :) trzeba wejść do środka koła i odprawić jakieś czary - mary :) Już wczoraj tam wpadłam i wyjść nie mogę :) ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że lekko się przestraszyłam, zę byłam u czartów czy czarownic, zupełnie nie zdając sobie z tego sprawy. Muszę uważnie obserwować się w lustrze i zaglądać w głąb siebie, bo może rzucono na mnie urok? Gdybym tak wiedziała, że czary mam odprawić to pewnie tańcowałabym na miotle wokół, a tak tylko z aparatem.

      Usuń
  3. Anita - Ty masz ochronną broń i ochronną moc, czyli - czarodziejski aparat w czarodziejskich rękach :)
    Przy takim nagromadzeniu dobrej energii, żaden zły czort nie ma do Ciebie dostępu :)
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Alcia lubi mgliste zdjęcia ... gdzie jest Alcia ? ... Izereusz szukaj Alci... :)

    OdpowiedzUsuń