piątek, 12 października 2012

Pięknie, bo pusto.

                     Po ostatnich "brudnych" fotkach postanowiłam od razu zamieścić kilka ładniejszych, wszak plaża bywa piękna, a morze zachwycające.
                     Na swoim blogu głównym nie raz mówiłam już o tym, że plaże nad Zatoką to miejsce, które uwielbiam poza sezonem, wcześnie rano, w deszczowy dzień. Dlaczego? Dlatego, że piękne widoki i spokój nie są zaburzone turystyczną stonką. Dopiero wtedy można się zrelaksować, zachwycić. Nie mówiąc oczywiście o fotkach:)

 
















                I wiecie co jest najpiękniejsze? Że każdego dnia morze jest inne, człowiek idzie ku niemu, czuje już powiew bryzy, słyszy szum znajomy, ale widok, który się wyłania zawsze zapiera dech w piersiach, zawsze zachwyca.
               Niech jednak nikt nie sądzi, że jestem lokalną patriotką i morską wielbicielką. Lubię owszem, posiedzieć, popatrzeć, pospacerować, zanurzyć stopy w piasku i wodzie. Jednak góry kocham nade wszystko:) Cudze chwalicie, swego nie doceniacie, rzec by można i coś w tym jest:)

4 komentarze:

  1. Anita :) dziękuję za poranne spacerki nad morzem Do pierwszej kawy i do drugiej kawy :) od kilku dni wędruję sobie morskim brzegiem z Twoich zdjęć :) W tym roku nie było wrześniowego morza :( A tu czuję się tak :) jakbym tak troszkę, jednak tam była :-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Anita proszę :-* poszperaj jeszcze w dawnych zdjęciach i poszukaj ... ptaki :) ptaki :) ptaki :)...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ptaki mówisz? No nie wiem, znam tylko najbardziej popularne:) Coś się pewnie da zrobić:)Cieszę się, że odbywasz takie wędrówki, chętnie przyślę Ci jeszcze słoiczek piasku, kilka muszelek i kamyków. Ptaków już nie, ale przy okazji fotki jakieś pstryknę:) To miłe, że ktoś ma radość z oglądania:)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  3. :-* Rozanieliły mnie zdjęcia i zapomniałam dodać, że chodziło mi o ptaki nad morzem :) a nie na ptasie polowanie z zacięciem ornitologicznym :)
    Bo jak zaczniesz i nie daj boże spodoba Ci się to - to przepadniesz :)
    Wiem coś o tym :) bo to kolejna moja słabość :)
    Przy okazji fotografowania innych rzeczy, ptaszki czasami same wpadają w kadr :)i o takie proszę
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń